Kucuk_melegim olabilir sonuçta senin yorgunluğunun ona yansıdığı gibi halsizliğin hastalığın da yansıyabilir. Ben mesela çok yorulunca genelde hareketsiz oluyordu doktorum hatta uyuyor sürekli ondan da olabilir diyordu ama tabii bu bi kaç gün daha sürerse doktoruna görün içinin rahat etmesi adına. Yada çikolata ye bide öyle bekle bakalım