Allahkahretmesin1 Uygulamaya göre 3+6 günlük gözüküyor ve dün kan verdim az önce baktığımda 234 çıktığını öğrendim daha önce 3 kaybım olduğu için evham yapıyorum ister istemez normal mi sizinkiler kaçtı?
bkts Allahkahretmesin1 benim 5 haftalikken 126ydi, betanin haftaya uyumlanma olayi biraz farkli onu karsilastirip kendinizi strese sokmayin😌
Allahkahretmesin1 bkts diğer gebeliklerimde genelde 5-6. Haftalarda kan vs vermiştim hep yüksek görünce bu az geldi gözüme sanırım
Zeynepdgn50 Normal bence canım çünkü 2 günde bir artışına bak. Ben de 4+2 de öğrendiğimde kan değerim 35 ti