Morning-star Sehrbnon122 Ne güzel bak büyümüşler iyice canım. Tez vakitte evinize de çıkmak nasip olsun insallah 🙏🏻🙏🏻
Ozgul45 Sehrbnon122 bende 2 gün önce doğum yaptım ikizlerim kuvezdeler suan oğlan 2300 kiz 1930 gram doğdu solunumlari gayet iyi ama emme ve yutma refleksi tam gelişmedigi için yatiriyorlarms
Sehrbnon122 Ozgul45 masallah canım bisey olmaz hemen gelişir hiç korkma Rabbim kavustursun bizi bebişlerimize
Demetarga Sehrbnon122 canım gözünaydın bizimde küvözde kaldılar 3 gün önce küvözden çıkarıp normal yatağa aldılar ama hala hastanedeyiz 😢
Sehrbnon122 Demetarga normal yatak noluyor ki baska salona aldılar benim kızımı da oglumu da baska salona alacaklarını söylediler bahsettiğin sey bu mu
mor_menekse1 Sehrbnon122 canım merhaba postunu görünce cok sevindim 15 gün once knsmustuk bebeklerin daha iyidir ınşAllah Saglıkla kavuşsun cok sewindim benimde kızlar hastaydı girip soramadım hiç kb
Demetarga Sehrbnon122 olabilir isviçrede yaşıyorum ben canım hepsi aynı yerdeydiler küvözden çıkarıp normale çevirdiler