Merhabalar 28+4 hamileyim ve bu ilk hamileliğim. Ve bilgim yok maalesef internetten araştırıyorum ama bu nst ye 27 28 haftalıkken girenleri duydum. Yani nasıl bir durumda nst ye girmek gerekiyor hafif ağrılarım oluyor tabiki ama ağrılar şiddetlendiğinde mi gidiliyor