Incitp  
-Eflatun- Incitp açık renk hatta bunun bej rengini çok beğenmiştim ama fiyat çok fazla geldiği için alamam
nilsmomy Incitp Kombinlerinizi düşünün bu kabanlardan hangisini alırsanız daha çok kullanırsınız ona göre karar verin
tazeanneveminigi Yaa kuzum bence süt kahve olan. Nedense ben kışın bu tarz renkleri daha şık buluyorum. Siyahı da ayrı ağır duruyor ama süt kahveden yaba oyumu kullanıyorum 😄
Incitp tazeanneveminigi evet askm da ne blm siyahı sanki herseyle kullanırım gibi geliyor ama gönlüm bejden yana bilemedim 😁😂
Incitp Anonymousmom çok mu kötü siyah . Yani siyahı herseyle kombinelerim ama süt kahvede aşırı güzel of 😂