elmaserkc21_ Kızlar 38. Haftadayiz karnım sertlesip değişik bir şekil alıyor korkulacak bisey var mi ki nefesim de daralıyor terliyorum böyle olduğunda bilgilendirir msnz
snmhsnn elmaserkc21_ benim bir haftadır var ve yaklaşık 4 gün olacak 10-15 dakkaya bir 45 saniye sürüyor nst hafif kasılma olarak çıkıyor benim 39-6yım yani tabi sizin durumunuzu bilemem benimki bu kadar ağırken ortada bir şey yok yine de içiniz rahatlasın diye acile görünün olmazsa
Sumeyyemehmet_erdem Sumeyyemehmet_erdem bugün muayene oldum şehir hastanesinde bana boydan dolayı normal doğum belki yapamayabilirsin dedi bu konuda bi bilginiz varmı