37+4üz bebek pozisyon almış ama suyum fazla kanala girmemiş henğz hiç bi açıklığım da yok.Doktor 10güne kanala yerleşmezse ille normal doğum istiyorsan suni sancı deneyelim yoksa sezeryana alalım dedi.40.haftaya kadar beklemeli miyim? Kendi sancısıyla kanala girer mi böyle bi durum yaşayan varsa yazın lütfen çok kararsızım