Çatlaklar genetik olduğu için maalesef ama çatladıktan sonra daha yeniyken zeytinyağı, vazelin ile o bölgeleri nemlendirmek iyi geliyor. Bir de at kılı fırçası var , onun da çok faydası olduğunu duymuştum. Biraz masaj yaparak o bölgeyi ısıtırsanız iyi gelebilir. Ama en iyisi vücudumuzu sevelim kilolar çatlaklar bence hiçççç önemli değil. Sağlıklı olalım gerisi bir şekilde hallolur . Allah hepimizin bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰🥰🥰