Kızlar merhaba 5+4 haftalıkken doktor bana kesen bozulmuş kanaman var bebek etkilenmiş kalp atışı yok 2 gün sonra gel yine bakalım bu ilaçları da kullan ama kürtaj olacaksın büyük ihtimalle demişti. 2 gün sonra yani bugün gittim kese+yolk kesesi gayet güzel bebek gayet iyi gözüküyor dedi hocam dedim kalp atışı için erken mi? Aa dedi daha erken 1 hafta sonra gel dedi. Kanamam ne durumda diye sordum kanaman yok dedi bende lekelenmeler yerleşme mi o zaman diye sordum evet olabilir ama seni çok umutlandırmak istemiyorum gelene kadar ilaçlarını kullan yine bir bakacağız dedi. Bu neydi şimdi ya allah aşkına çelişki dolu bir ton dialog allah aşkına biri bana yorumlayabilir mi😩