Kızlar haftaya randevum var Altan muane yapacak doktor ama bende basur var hemde baya ilerlemiş şekilde kötü yanı şu çok utanıyorum doktorumada başında hiç danışmadım haftaya görecek zaten çok utanıyorum keşke başta deseydim ilaç yazardı bu kadar ilerlemezdi kocaman bi sürü et olmuş bu durumu yaşayan var mı