gamzeliv kızlar 2 santim.aciklik varmis bebegin basi aşağıdaymış yatiyorum iki gündür çok sıkıldım artik nst fln cekiliyo.sanci fln yok hiç dogumun başlamasını bekliyorlar eve gitsem sancim gelince gelsem diyorum sen bilirsin diyolar acaba ne zamana dogum olur ki 38+3 üm
Caglasmsk gamzeliv suyun gelmedyse eve git bencee. Kac gün oyle olcagn belli degl. Git bi banyo yap rahatla bol bol yürü merdiven inip cik sonra tekrar bi duş al.
Unzile35 gamzeliv evde daha rahat olursun hastanede başlayacaksa bile stresle kalabalıktan başlamaz Doğumun suyun gelir sancın artar gidersin hastaneye
Glcdmrdmr gamzeliv Hastane ortamı sizi asıl gerer evinizde rahatça sıcak duş alıp yürürsünüz merdiven inip çıkmak çok etkili diyorlar
Cananscs Bol bol yuru çömelme hareketi yap sancim dayanilmiycak gibi olursa yada 5 dk da bir sancin gelirse hastaneye gir
YsmnNuh Ben ikinci bebeğimde sancı yoktu ama iki santim ile iki hafta gezdim ne zaman olacağı belli olmaz bende evinde daha rahat edersin
ElifGunesaltn 3 gün önce hastaneye yatış yaptığım da 2,5 cm açıklığım vardı ama çok sancım da vardı canım. Sabah 5e kadar hareketlerle 8 cm buldu. Zaman kısa da sürebilir kendini nasıl rahat hissediyorsan orada bekle. Pilates topu kullan var ise hem senin için rahat oluyor oturur pozisyon da olduğun için sancıyı az hissediyorsun hem açılmada çok etkili oldu bana 😊
Dua gamzeliv bazen yürüyüş yapıyorum bi de hurma yedim günlük 3 tane başka bi şey yapmıyorum maalesef