2 aylık bebeğim uyandığı an ağlama krizine tutuluyor sakinleştirmemiz 30 dkyı buluyor. Bu durum bir haftadır böyle yani ağlama değil çığlık atıyor, katılıyor ne yapacağımızı şaşırdık. Gaz damlasıda kullanıyoruz, ama son bir haftadır bebeğimi tanıyamıyorım resmen benim gibi olan var mı ? Büyüme atağı mı nedir Çok üzülüyorum 😟😟