Denizpyraz Alevecrin cihangir gerçekten güzel. Yusuf ismini de düşünebilirsin 💙 bu arada oğlumun adı poyraz.
Alevecrin Denizpyraz eşim de tutturmuş poyraz diye 😂 guzel isim aslında ama ben pek ısınamadım sizin cocugun uz da ismiyle yaşasın inşallah 🌼🌼
yagizegemom Alevecrin 18 haftalık hamileyim kızçem olacak Allahım inşallah erkek bebiş duygusunu da nasip etsin🙏🏻🥰
Alevecrin yagizegemom benım de 4 yasında bır kızım var şimdi de oğlum olacak inşallah Rabbım isteyen hakeden herkese her iki duyguyuda tattırsın inşallah 🙏🌼
merv7 Alevecrin bndee cok kararsızım yaa aynı duygular içindeyız sizinle.. cihangir cok guze sizin tercıhlerınız arasında💙 bende Atlas koymak ıstıyordum hevesımı kırdılar Alp ve Atlas arasnda kaldım… delırcem😂🙈
Alevecrin Smyye1B adıyla yaşasın inşallah güzel bir isim bakalım ben neye karar vericem ama eminim ki doğum yaptığımda eşim kimlik çıkartmaya giderken karar verip söyleyeceğim kızım da olduğu gibi 😁🌼