Nisanur_ Hamileliğin ilk başlarında sonuçlarım normaldi ama bir anda yükseldi sizde de oldu mu bebeğime bir zararı olur mu acaba 15 haftalık hamileyim 12 haftalıkta farkedip ilaca başladık
poyrazin_annesi28 Nisanur_ Benim gebeliğin en başından beri vardı. Şuan 9+5 im. Yavaş yavaş düşüyor hala tam düşmüş değil. Ben de endişeliyim. İnşallah bişey olmaz Allah’a sığınıyorum.
2022bebeki Nisanur_ Gebelik ilerledikçe hormonal değişikliklerden dolayi olabiliyor. Benim tsh sorunum yokken gebelikle yükseldi. Şu an istenilen degerde olsa da Doğuma kadar kullanacagim . İnşallah bir sorun olmaz ilacinizi düzenli kullanim yeterli 🤗
Semanur_06 Nisanur_ 30+1 hamileyim bende de gebelikte çıktı tiroid doğuma kadar hap kullanicam ara ara kontrollere gidiyorum ama hapini birakmadigin sürece yükselmez ddi doktor
Elif-dogan Nisanur_ hamileliğin 1 ay öncesinde kullanmaya başladım tiroid ilacı hamilelikle birlikte ilacım dozu sürekli arttı şuam düzenli kullanıyorum 29 haftaya gidicez ayda bir kontrole gidiyorum
Nisanur_ 2022bebeki inşallah sağlıkla doğarlar pazar günü tekrar tahlil yaptırıcam inşallah sonuç düşer
2022bebeki Nisanur_ 1 ay içinde etkisini gösteriyor ilac diye biliyorum ben. İnşallah güzel olur sonuclariniz geçmiş olsun🤗