Bugün kontrolum vardı haftaya Perşembe sezaryan oluyorum Allah izin verirse bebeğime kavusmama az kaldı.. 🥺🥲 korku heycan hepsi var.. sezaryanla birlikte sol yumurtaligimida alacaklar çünkü sol yumurtaligimda 15 cm bı kistim var.. 😔 dualarınızı eksik etmeyin kızlar