esra0606 Kızlar 14.haftamdayım dün aniden ilk defa bayıldım doktor tansiyonumu takip etmem gerektiğini söyledi bu durumu yaşayanlar var mı?Tekrarlar aniden biyerde yalnıź bayılırım diye korkuyorum.
egemomss esra0606 Bende 20.haftada falan yaşadım,berbat birşey. Tek başıma hiçbir yere çıkamıyorum hala.
egemomss esra0606 Normal çıkıyor tansiyonum aşırı düşmüyor. Yaşadığım yer aşırı sıcak ona da bağlıyorum. Umarım doğumdan sonra geçer.