Canım şimdiden soylim cok fazla su içmen lazim bende idrarda protein kacagi ve bobreklerde buyume vardı hastanede yattim 3 4 gun . Erken dogum riskin var dendi tedavi oldum ama dogumdan sonra takip edeceğim. Protein kacagi olanların tansiyonu yükseliyor diyo herkes ama benimki en fazla 12 olmuştu