Kızlar ben normalde özelde bir doktora takipliyim çokta memnunum bayadır devlete gidip oraya kayıt açtırmak vardı aklımda ne olur ne olmaz kalsın bilinsin diye hiç bilmediğim bir doktora randevu aldık gittik zaten hiç bir şey özeldeki gibi değildi doğru düzgün ilgi bile yoktu cidden şaşırdım ultrason görüntüsü bile vermediler doktor ultrasonda bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi zamanla düzelebileceğini olmazsa sezeryan doğum olacağını da söyledi ama bu zamana kadar kendi doktorum böyle bir durumdan bahsetmedi belki daha küçük olduğunda zamanla düzelebilir erkenden böyle bir şeyi belirtmek istememiş de olabilir böyle durumda herhangi bir riskim var mı bu arada 17. Haftaya girdik ne yapmam gerekir internete baktığımda erken doğum riski bebek ve anne için risk oluşturabilir diyor aranızda illa böyle durumla karşılaşan vardır ne yaptınız böyle zamanlarda