Benimde alerjik astımım vardı hamile kalmadan önce alerji ilacı ve hava kullanıyordum. Hamile kalınca bırakmıstım..Uykusuz tıkanık ve cok zor geceler hatta ilk 3 ay gecirdim diyebilirim. Doktora gittim havamı degistirdi ve alerji ilacımı ¾ günde bir almamı söyledi 5 ayı bitirdik cok sukur biraz daha iyiyiz. Biz astımlıların özellikle alerjik kronik Allah yardımcısı olsun🙏🏼