Kızlar önceki gebeliğimde preeklampsi nedeniyle erken doğum yaptım
Bu hamileliğimde 7 haftalıkken başladık coraspine. Doktorum 32+0 a kadar kullanacaksın dedi. Perinatoloji doktoru 34 dedi. İstanbul da kontrole gittiğim doktor 34 dedi. Kafam karıştı 32 mi 34 mü sizin doktorunuz kaça kadar kullanın diyor?