1PrensAnnesi Liva aslında bir tür ameliyat bence aç olunur ama yinede hastaneyi yada doktoru arayıp sorabilirsin en net bilgi orada snçta 💙 şmdiden hayırlı olsn evladnz
Busranagme 1PrensAnnesi ama bazen aniden sezeryana alınıyorlar acaba aç mı olunur bende merak ediyordum bunu
Esrabayrakdar Liva benim kardeşimin eşini sabah 9da alıcaklardı gece gelip saat 12ye kadar karnını doyur 12den sonra bişey yeme demişlerdi ameliyattan da anca 6 saat sonra yemek yiebilmişti
kckelf123 Tosmikinannesi Simayss Fatma191 2e1m Dilara0606 Mervesmsek22 Elifgoktug1 deletedmom87894 Scb twobabymommas caganin_annesi Busramnida Nilsuuu Barlas_mom Ftsclskn Lulikli aysesbb Handeaslan39 inanamıyorum herkes erkek bebek bekliyor ☺️☺️☺️☺️
Sonay Liva aç diye biliyorum ben ama 12 den sonra bişey yenmiyor diye biliyorum tabi emin olmak için doktorunu ara bence. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inş. Bizede burdan bildirin ☺
CansuHakanDabakan Liva Doktorun söylemedi mi? Ben ablamlardan biliyorum 12saat mi ne galiba aç olunması gerekiyormuş. Tam saatini bilmiyorum ama aç mutlaka diye biliyorum bağırsakların dolu olmaması gerek
Sinemm Aç Olman gerekir bunu sana söylemiş olmaları lazım belirli saat açlık gerekiyor su bile icilmiyor hastaneyi ara bence
2cocuk1kediannesi Evet aç olunuyor, 12 den sonra yemek yok ve ameliyattan 6 saat sonrasında ufak şeyler tüketmeye başlıyorsun bolca kahve içmeni tavsiye ederim epidural olucaksan. Baş ağrısından duramazsın yoksa :/
Deris Yarın ameliyat yapacak olan doktor veya yardımcısı sana gece 12 dem sonra aç kalman gerektiğini söylemedi mi nasıl bi hastanede ameliyat olacaksın şaşırdım doğrusu