aysegulka01 Yenianne66 rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin canım benim inşallah güzel haberler alırız bu ay bıraya yazarsın sonucu 🌸
arirangg aysegulka01 Evet ben kullandığım ay hamile kaldım. Daha doğrusu yumurtladığmı anlıyorum ben. Anlayınca test yapmıştım. Pozitif çıkmıştı. O ay hamile kaldım
Miracleee aysegulka01 3-4 gün sonra başladı. Bende testi 12. Gün yaptım canım. Ama tekrar yapmam lazım. Çok silik çıktı çünkü
aysegulka01 Miracleee benim de var gibi belirtilerim ama daha 1 hafta oldu yumurtlama 1 hafta sonra test yapmayı düşünüyorum inşallah pozitif çıkar belirtirler neler canım
Miracleee aysegulka01 göğüslerim çok şişti ve çok acıyor. Beyaz akıntım var. Birde sol kasık sancısı. Geçen ay kimyasal geçirdim. Sağ kasığım hep agrimisti. İnşallah gebeyizdir canım. Hayırlısı olsun inşallah 🤲
Yeniumutt Bende bu ay ovulasyon ile takip ettim yumurtlamadan sonra 10. Gün test yaptım negatifi gördüm 😏
aysegulka01 Yeniumutt erken yapmışsın sanırım canım 15 gün sonra yapılması gerekiyor bir kaç gün sonra tekrar test yap bence
gul1201 aysegulka01 ben ovülasyon testi ile 2. Ay hamile kaldım ilk ay mantığını çok anlayamamıştım ikinci ay çift çizgiden sonra 1 hafta denedik tam o arada hamile kalmışım
aysegulka01 gul1201 benim yumurtlama günü 2 gün pozitif gösterdi bir gün çizgi daha belirgindi 2 günü ilişki olarak değerlendirdik inşallah güzel haberler alırız ben yumurtlama daha geç oluyor sanıyordum meğer öyle değilmiş ovulusyon testinde onu anladım
gul1201 aysegulka01 çift çizgiden 3 gün sonra ilişki diyorlar ama biz görür görmez 1 hafta denedik kaçırmayalım diye ☺️