Gazı vardır kuzumun dua et erken bitsin bnm kız 2. ayında başladı 6 ayına kadr sürmüştü gundz pek bsyi yoktu sadce kendini çok sikiyodu ıkınıyodu bildiğin ama gece uyku vakti geldiğinde 7 de başlardı 9a kadr sürdüğünü bilirim aralksiz ağlardı gece en son yorulup uyurdu bn çok gaz için damla denedim kim ne dedyse onu yaptm kimyon kaynat kendinde iç bebegede bi kaşık ver dediler onuda yaptm hic bsyin faydasi olmuyor yediklerme bile dikkat ediyordum gaz yapck şeyler yemiodum ama bebeğim kolik di geçer insAllahh bi an önce 🙄