1+ protein ve 14 tansiyonla 35+0′a geldik. Diyet çok önemli. Günde 4 alfamet tansiyon ilacı içiyorum. Benim 20. Haftada çıkmıştı. Tansiyonun 16/10 olmaması lazım asla. Birde 3+ çıkarsa protein kesinlikle alıyorlar bebeği. Çok zor bir durum. Allah yardimcimiz olsun