Aysegul-duzgun hayırlısı canım gonul ikisinide istiyo ama kızlarima arkadaş ama ben kızım olsa da çok sevinirim sadece eşim heves eder mi acaba eşim çocukları çok sever zaten kız erkek farkı yok hatta doktora gittimizde yüzüne baktım durdum doktor kıza benzetti yüzündeki ifade çok önemliydi benim çok şükür oda sağlıklı diye şükretti ben cinsiyet derdinderdim oysa sağlıkgini soruyordu