Merhaba arkadaşlar 1 ay önce kan sonucu verdim doktor daha bugün troid fazla çalışıyor dedi bu sonuçta da baktım tsh yazmıyor direk tshislab yazıyor ayni şey olarak mı geçiyor internette bununla ilgili birsey yazmıyor, troid için dahiliye gitmemi ilaç veriliyor dedi kullanan varmi ?(https://)