Lunaaa92 Cem beye gidiyorum canım yengemde Nisan ayında doğum yaptı Hatice hanımdı doktoru biz genel olarak memnun kaldık yengemde şimdi ben devam ediyorum Cem beyi tavsiye ederim çok pozitif bir doktor normal doğum teşvikli öyle Kasım Kasılan bir doktor değil insan ister istemez pozitif oluyor onunlayken