Duygu20 canim gecmis olsun.
Arkadaslar, bende 2 hafta once baslayan asiri derecedeki kasinti icin kan verdim ve sonuclar temiz cikti. Yurtdisinda yasiyorum ve ebe kontrolu altindayim. Ama kasintim devam ettigi icin bugun jinekolog aradi ve degerlerimin dusuk olmasina ragmen beni kontrol altinda tutmak istediklerini soyledi. Degerler haftalar sonrada yukselebiliyormus cunku. Haftalik kan aldiracagim simdilik.. sizde hemen kasinti basladigindami yukseldi degerler?