Aysegizemdilek Merhaba kızlar detaylı ultrasona giricem Sinan Tanın güncel fiyatı hakkında bilginiz var mı ? Bir de doktorum perinatoloji uzmanına git demişti Sinan bey öyle mi acaba ?
Tubatgn Aysegizemdilek Ben Ali İpek’e gittim, çokta memnun kaldım. 750 TL ücreti, kendisi radyolog ve devlette de radyolog yaptı detaylı ultrasonumu
Aysegizemdilek Tubatgn anladım çok teşekkür ederim sağolun bende ikisi arasında kaldım genelde bu doktorlar öneriliyor sağolun ❤️
2022bebeki Aysegizemdilek Ben teşekkür ederim çok memnun kalırsınız eminim işinin ehli bir insan Sinan Hoca. Çok güzel pozlar yakaladi bizim size de öyle olur inşallah. 45-50 dk sürdü bizimki video şeklinde de verdi
Aysegizemdilek 2022bebeki yaaa ne güzel onu da duymuştum doğruymuş demekki her doktor vermiyor çünkü video çok sevindim 😇😇
2022bebeki Aysegizemdilek Evet ya doktorların çoğu vermiyor ya da birkac poz çekip uğraşmıyorlar. Sonlara doğru çok hareketlendi bebek pozisyon değiştirdi bir 5 dakika ara verdi yine de başından savmadi. 3-4 tane de fotoğraf çıktı verdi. Çektiği pozlari ve kisa kisa videolari da CD formatinda verdi🤗