Bugün adet günüm olmadım ama belirtilerim var önceki gebeliklerle kıyaslayınca belirtiler benziyor.Gününe gün adet olurum aslında.Ama bugün olmadım kan verdim <2 çıktı.Daha önceki gebeliğimde de 12 gün önce <2 çıkmış sonra 12 gün sonra tekrar kan verdiğimde 18.30 çıkmıştı.Acaba şu an gebe olma ihtimalim var mı bu değerle.Böyle değeri olup gebe olduğunu öğrenen var mı?