Aasslliik 34. Haftamda hazırladım ben erken değil canım bi an önce hazırla derim
Öncelikle sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah Allah hepimize 🙏 😊
Ben bebeğim için ;
🔹2 adet hastane çıkışı
🔹 1 adet 5'li takım
🔹 2 adet zıbın, çorap, şapka
🔹 Ağız mendili, müslin bez ve battaniye
🔹 Kalın peluş battaniye
🔹 10-15 adet bez, ıslak mendil ve pamuk
Kendim için ;
🔹 1 adet pijama takımı
🔹 1 adet gecelik takımı
🔹 Hastaneden çıkarken giymek için de bir takım rahat kıyafet
🔹 Depend külot hasta pedi
🔹 Normal ped
🔹 Göğüs Pedi
🔹 Çorap 2-3 adet
🔹 1 emzirme atleti
🔹 2 adet emzirme sütyeni
🔹 5 adet alt çamaşır
🔹Lohusa külotu (kullan at)
🔹 Terlik taç takımı
🔹 1adet havlu
Bunları koydum canım eksiğim varsa da tamamlamaya çalışıyorum 😊