Buseufuk1531 çok üzüldüm hiç yaşanmaması gereken bir şey olmuş aslında eşinizde pişmandır ama bilmiyorum ne olursa olsun eşime vurmam ve ne olursa olsunbana vurmasını kabul edemem, ben çocukken abilerimle çok kavga ederdik ve erkek oldukları için bana güçlerini yettirebilirlerdi rahatlıkla o zamandan beridir asla tahammül edemiyorum bir erkeğin bir kadına güç göstermesini ama sizin için o kadar ğzüldüm ki karnınızda minik bebeğiniz o da herşeyi hisseder üzülür, lütfen daha fazla üzülemeyin 😢 yani aklıma gelen tek çözüm eşinizle konuşup birdaha böyle bir şeyin affı olmayacağını bilmesi…