Aysira eşim kova burcu ben balık burcuyum gayet de güzel anlaşıyoruz çok şükür. Kova nasıl desem biraz gamsız oluyorlar hani dünya yansa dönüp yatarlar öyle söyleyim ama kavgacı inatçı değiller uysal ve anlaşma yanlısı oluyorlar. Ben ise değişkendi belli yaşa kadar aşırı duygusallık ağlama zırlama haddi hesabı yoktu 😅 ama şu an öyle değilim biraz inat ve asi oluyor yine duygusallık hakim kafada kurma takıntı yapma alınganlık hat safhada 😅 ben kavgacıyım eşim değil tartışınca rahatlıyorum ama ha eşimle tartışmışım ha duvara konuşmuşum tamam sen haklısın der gider yatar ben daha çok sinirlenirim 😒