Sevgii19 Hem özel hem devlet takipliyim. Ama doğumumu devlette yapacağım. Genel olarak özele pek güvenemiyorum, normal takipte nasıl özele güveniyorsun derseniz de doktoru önceden devlet hastanesindeykenki zamanlarından tanıyorum ve güveniyorum.
Bulunduğum şehirde özel pek temiz de değil düzgün de işlemiyor. Devlet hastanesi ise bebek dostu hastane diye geçiyor, yeni yapıldı sayılır ve temiz, konforlu. Başka şehirde olsaydım tercihlerim değişir miydi bilemiyorum.