EsenPelin Benim gaz problemim olduğu için çıkamadım o yüzden ayaklanamadım hemen valla hasta bezi olmasa işim kötüydü afedersin yataktan tuvalete kalkana kadar kalkınca tuvaletimi tutamıyordum çok rahat ettim.Zaten hasta bezi aldıriyorlar sezeryan olacaksan.Ben almamıştım ameliyata girerken aldırdılar.