Fitnat80 özel hastanede para öderken ben analık halinden yararlanmak istiyorum diyorsunuz ve sigortalıymış gibi muayene ücreti ödüyorsunuz ama her muayenede hem danışmaya hem doktorunuza söylemeniz gerekiyor çünkü reçeteye de analık hali yazıyorlar ilaçları yarı fiyatına almak için. Doğum yapana kadar Doğum ücreti de dahil sigortalı gibi faydalanabilirsiniz.