Ahuum ben de bugün yaptırdım 😌 biraz fazla şekerli geldi bana ama dediğin gibi abartılacak bir şey değildi. Ama hala içim yanıyor 😅 aç karnına baklava yemiş gibi oldum. 50 gram testinde benim açlık 84, tokluk 141 çıktı. Doktorun sekreteri arayacak ne diyecekler merak ediyorum. İnşallah şeker çıkmamıştır. Zaten zor bir dönem geçiriyorum (tiroid, progestan, hareket yasağı falan derken bir de şekeri düşünmek istemiyorum.) 😭