Bebeğimin atışlarını henüz hissettirmiyordum ama dünden beri karnımın alt tarafına doğru orta kısım ama aşağı kasığa doğru ara ara pıt pıt bişeyler oluyo acaba bebek midir yoksa farklı bi durum mudur bebek olduğunu düşünüyorum hissediyorum ama hassas süreç ya tedirgin oldum galiba🙈