Selamlar, bir türlü kilo veremiyorum . Pcosum ve insülin direncim var. Diyetisyene de gittim 2 ay başta iyi başladım ama sonra durdu . 3 kilo falan anca gitti. Ama motivasyonumu toplayamıyorum. Endokrinoloji doktoru glukofene başlattı. Ama ben bir türlü yemeyi azaltamıyorum. Sürekli bişeyler yeme isteği var. 80-81 kiloyum şu an. Ama hamile kalmak istiyorsam kilo vermem gerektiğini de biliyorum . Sizce ben yeterince istemiyo muyum? 😐 çünkü biliyorum ki isteyen insan asılır ama bende o olmuyo maalesef.