Rabiakltk5 canim bunun için progestan da verilir. Dikis oncesi bakti ki kısaltma devam ediyor hemen serklaja alirdi. Büyük ihtimalle fitil de vermemiştir size. Lafım size değil canim ben de doktor ihmali üzerine ilkini kaybettim . Ve kendime gelmek için 6 ay kprundum 7. Ayda düşününce de kist oluşmaya baslamisti . Ve tabi bundan önce kurtajlarim olmustu canlı canlı. Hepsi gözümün önünde. Tedavi vs 1 yik sürdü Rabbim kimseye yaşatmasın. Istemiyorum kimse yaşadıklarımı yasasin . O yüzden soyledim .
Sen araya cok zaman katma ama korunun da sonra gebelikler zor oluşuyor. En kısa zamanda saglikla hamile kalmanı diliyorum canim 🥰