2hafta önce kızımın kilosu 2hafta gerideydi. Bugün kontrolde bebegin başı kanala inmişti. Doktor kızınız geliyorum diyor ıkınsan çıkar dedi. Kilosuda 2100gr çıktı. 2 haftada sadece 150gr almış. 35haftada en az 2500olmasi gerekiyormuş bu haftadan sonra çok fazla kilo alamazmis. Benden besin gidiyormuş ama plesanta bebeği beslendiği icin gelişememis. Her an doğabilir dedi doktor. Daha önce yaşayan var mı kızlar