EmineAyan Sebnem55 maalesef. Hastaneden doğum belgesi veriyorlar onunla gidiyorsunuz. Ordada doğduğu gün yazıyor
Sebnem55 Aynı yıl doğumlu oluyolar ama aslında ocakla aralik arasında 1 yıl...tabiki yapacak bişe yok😔