dumanbusra08 Uygulamaya göre 5 haftalık hamileyim 4 gün önce beta hcg 200 du bugün gittim 234 olmuştu düşük olabilir Salı günü tekrar kan vercem yükselmezse ilaçla düşük olcak Bu şekilde olup yükselen var mı? 😢