Mrziyeimga_ 35 haftalığim geçen hafta kan idrar felan vermiştim ama sonuçlar için gittiğimde doktor yoktu bnde sonuçları aile hekimine gösterdim idrar yolu enfeksiyonu var dedi bişey olur mu yada yaşayan oldu mu
Zmraemr Mrziyeimga_ doktorunuza gidin mutlaka daha da ilerlemeden antibiyotik,toz şase verir bunlarla geçiyor.Bol su içmeye dikkat edin .
Elif927 Mrziyeimga_ Bende de aynı oldu sağlık ocağı toz ilaç verdi içtim onların da bilgisi var o kadar hamile kadınlar gidiyor çoğu kişide oluyor tedirgin olmakta haklısın ama ben yaşadığın İçin diyorum tedirgin olma doktoruna soramıyorsan şuan eğer
dndmstf enfeksiyon dan ben yürüyemez hale geldim doktoruna git bence erken doğum riski bile oluyor enfekdiyondan