Ruvvruvveeydaaa Kızlar selammm, 29+4 haftalık hamileyim, Yürüyüş yapıyor musunuz başladınız mı ? Doğumu kolaylaştırsın diye şimdilik 40 dakika falan yürümeye çalışıyorum ama hemen yoruyor 🤣 Sizde durumlar nasıl merak ediyorum
Mello29 Ruvvruvveeydaaa 21+2 deyim 20.haftada basladim benim evde 5.katta asansör yok merdiven cıkmaya üsenince evde Elcin demirelin yürüyüs videolarini yapıyorum.
ilydn Ruvvruvveeydaaa 35.haftaya kadar yürüdüm hep hareket halindeydim benim evde 4. Kat merdiven kullanıyorum şuan 36 oldum şuan yapmam gerekirken bıraktım artık hemen yoruluyorum çünkü hiç evden çıkasım gelmiyor artık😂😂🤦🏼♀️
Ruvvruvveeydaaa Sare_benan Benimde 4.kat bende hergun merdiven in çık yürü bunlarla uğraşıyorum 🤣 Doğum korkusundan hep, gebelikten önce ayağa kalkmaya üşenirdim
Deniz3440 Cok istiyorum ama 10 dakika sonra agrı başlıyo yürüyemeyecek hale geliyorum 🫤zorlamakda istemiyorum😬
Ruvvruvveeydaaa Deniz3440 benimde öyle hemen ağrılar başlıyor 🤣 Oturup bı 5 dakika dinleniyorum hemen
Sare_benan Ruvvruvveeydaaa Astım hastasıyım ve fıtığım var ve hamilelik ah nasıl güzel geçiyo anlatamam 😂
can25 Ruvvruvveeydaaa özel yürüyüs yapmama gerek yoktu hergün yürüyodum ilk 7 ay işe gittim 2 ayda afedersin gotumun üzerine duramiyorum disari cikiyorum yada ev isi yapmiyorum egil kalk durmuyorumki. şuan 36. haftalıgım yavaşladım cünkü yoruluyorum hemen nefessiz kalıyorum yani. yinede aksamları cıkıp esimle geziyorum. canım skılıyo napim.
Mayki Ruvvruvveeydaaa 26 haftalığım ilk günden beri yürüyorum hem kilo almadım fazla hem de kendimi daha iyi hissediyorum☺️