Kızlar dün betam 14 tü bugün 28 olmuş normal mi bu
Gece biraz kaşık ağrısı yaşadım dr a gittim sabah olunca o da gebelik var diyemeyiz keseyi görmeden dedi normal regly günüm 7 si gecikme yaşanmadan normal mi bu değerler rahim kalınlığın 10 mm olmuş bi kaç güne dökülür regly olursun dedi ☹️🥺