Aleynarabia benimde 35.Haftada kanala girmeye başladı. Ben hissediyordum kanala girdiğini göbeğim aşağı inmeye başladı ve vajinaya kadar bebek hareketi hissediyordum. Doktor hazır ol heran gelebilir dedi şuan 36. Haftadayım 36 dan sonra gelirse sorun yok demişti. Kilosu ve gelişimi oldukça iyi dedi. Şuan kasılmalarım oluyor kasık ağrılarım arttı. Akıntı şeklim değişti şeffaf sümükümsü bir akıntı olmaya başladı ama nişan gibide değil sanırım doğum belirtileri baskılardan kaynaklı salı günü kontrolüm var bakalım bekliyorum