Arkadaşlar merhaba 37 haftalık hamileyim dünden beri ara ara belimden gelen kasılma ve hafif ağrılar var sürekli Rahimde bi baskı hissi var ve çocuk sürekli orda hareket ediyor gibi dün acile gittim sadece sancı çoğalırsa gel ddi dr.çatı muaynesi yaptı sonra daha da sıklaştı zaten lekelenme su gelme vs yok napacam doğum belirtisimi bunlar anlayan bilen yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkür ederim