cansualisa
Benimde belim cok agriyor. Biraz bakindim normal diyor. Yalanci sanci hazirliklari ,agirlasma vs. :) doktora gidince genede soracagim.
- Gebelik ama unutmusum sanki bir agri oldumu panik oluyorum 😂
Gecmis olsun canim gripte zor oluyor ilacsiz atlatmak zorundayiz dikkat et