Kizlar bugün hastaneye gittim kan verdim beta için sonrasında tansiyon düştü ama bayilmadim. Şuan hafif lekelenmem var daha çok yeni hamileliğim sizce normalmi yerleşme kanaması flaan olabilirmi . Son adet tarihim 2 Ekim bu arada yani 4 hafta 5. Günlük son adet tarihine göre betamsa 68.42